Publicon

Blog

Synergia w komunikowaniu - Publicon i Wyższa Szkoła Handlowa

Agencja Publicon została partnerem strategicznym studiów podyplomowych jednej z najbardziej renomowanych uczelni prywatnych w Polsce. Z początkiem nowego roku akademickiego specjaliści Publicon oraz wykładowcy Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu zaczną się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu komunikacji z uczestnikami nowego kierunku studiów podyplomowych.

 

Przygotowany przez kadrę Wyższej Szkoły Handlowej oraz specjalistów Publicon program studiów podyplomowych Public Relations i Social Media to najbardziej kompleksowa propozycja dla absolwentów rozmaitych kierunków studiów magisterskich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z zakresu szeroko pojętej komunikacji i odebrać wykształcenie przydatne w niemal każdym zawodzie. „Przewagę konkurencyjną buduje spójny program, łączący doświadczenie praktyków i wiedzę teoretyków. Pragniemy przekazać solidne merytoryczne podstawy, ale i maksimum praktycznej wiedzy, jaką sami nabyliśmy na przestrzeni lat.” - mówi Szymon Sikorski, CEO Publicon - „Damy studentom naszego kierunku wiedzę, bez której budowanie - i efektywne realizowanie - strategii komunikacji w dzisiejszym otoczeniu nie jest możliwe. Bardzo mocno podkreślamy aspekt designu i komunikacji wizualnej. Filmy video, infografiki, aplikacje mobilne - to wszystko zawiera się w public relations AD 2013. Media relations także wykraczają już poza schemat tradycyjnej informacji prasowej, adeptom naszego kierunku studiów przekażemy zatem naszą wiedzę i doświadczenie dotyczące współpracy z blogerami i tak zwanymi influencerami. Komunikacja w obecnych czasach to wielkie wyzwanie, wielka przygoda. Warto rozpocząć ją z nami”. - dodaje Sikorski.

 

Oprócz teorii i praktyki Public Relations i Social Media, studenci zapoznają się z zagadnieniami związanymi z prowadzeniem agencji PR oraz podstawami zarządzania zespołem komunikacyjnym w firmach i urzędach

 

Zajęcia w nowym roku akademickim prowadzone będą pod nadzorem naukowym dr Anety Szymańskiej - Dyrektor Programu MBA i Studiów Podyplomowych w Wyższej Szkole Handlowej. W skład zespołu prowadzących, z ramienia Agencji Publicon, wejdą: Szymon Sikorski (CEO), Rafał Tomaszewski (Head of Finance&Real Estate), Łukasz Musiał (Head of Communication Design), Karolina Sikorska (Head of FMCG&Lifestyle), Andrzej Gruszka (Head of Media Relations) oraz Kinga Pawlak (Head of Events& Conference). Pośród specjalistów, którzy poprowadzą zajęcia, znajdą się także: dr Natalia Banaś (WSH), Magdalena Piasecka (Prezes Zarządu Convention Bureau Wrocław), Alicja Hamkało, Michał Sadowski (Brand24), Marcin Chabier I Stefan Augustyn.

 

Nowe studia podyplomowe w ofercie WSH potrwają 2 semestry, a słuchacze odbędą ponad 200 godzin zajęć, głównie w systemie warsztatowym. Zapisy na kurs trwać będą od czerwca przez cały okres wakacyjny. Szczegółowy program oraz więcej informacji znaleźć można na dedykowanej stronie Studiów Podyplomowych Public Relations pod adresem: www.nowypr.eu.